Publicat de: dudbuster | 21/07/2007

Starting the day

Ma trezesc intr-o balta de transpiratzie, caldura e insuportabila, ma gandesc cum dracu’ pot unii sa traiasca inchisi intr-un bloc, prin a carui peretzi se aude dintr-o parte cum isi cearta una puradelul, din alta parte maneaua vecinului…. Da’ asta nu mai e importanta acum, principalul e ca simt o mancarime puternica pe piele, de la sarea ramasa de la transpiratzie… Simt ca-mi iese apa prin totzi porii… WHAT THE HELL?!?

Da’ s-o luam metodic. Imi misc elegantu-mi hoit in bucatarie. Fanta – calda, of course. Bag gheara in congelator si scot tavitza cu cuburi de gheatza. Scot juma’ de tava si umplu un pahar. Torn Fanta (ce-mi place, cand e paharu’ plin cu gheatza intra atat de putzin lichid…), astept treij’ de secunde si servesc cu paiul lichidul rece. DAMN, IT’S GOOOOOOOODDDD! Repet experientza. Din usa de la intrare, pisica imi arunca o privire ucigatoare: „if you don’t hidrate me, you’ll be killed”, parafrazand sloganul alora de la Camelback „hidrate or die”. Intotdeauna mi-a crapat pieptul de mandrie ca respectam si iubeam animalele, pisicile fiind preferatele mele. Avem unele chestii in comun. Asa ca iau castronasul prea beloved matzei si-l umplu cu apa proaspata, scapand, razant, si un cub de gheatza inauntru. Matza ii arde o laba, se linge cam descumpanita, se uita la cubul care se topeste ca curca-n lemne si apoi se apuca sa bea apa. Se prinde pronto ca-i de bine… YEAAAHHHH…

Primul punct fiind rezolvat, trecem la punctul doi. Iau paharul de Fanta cu gheatza, al treilea de-acum, si ma misc la dush. Ignor total robinetul cu punct roshu si il rasucesc cu pofta pe cel cu punct, atzi ghicit, albastru. Un jet de apa caldutza ma pocneste, da’ calu’ de dar are dantura misto. Se raceste ea in cateva secunde. De pe etajera salt preferatul meu, Protex Creme, si incep sa mi-l trec peste toate partzile componente. Las apa sa spele primul strat de sare, bag un sampon in pleata-mi si ma gandesc c-ar fi cazu’ sa ma tund. Nu-i pb. Mai bag un sapun, iar un sampon si apoi inca un sapun. Satisfacut orgasmic de curatzenia mea si de mirosul proaspat, ma decid sa bag si o lama peste barba si o spalatura dentara. :p Da’ e bine…

Paharul fiind gol, acum, ma intorc in bucatarie. Dau drumu’ la radio, prognoza meteo. Baga, mancatzi-ash! Bla, bla, bla, 39 de grade, bun asa, pe asfalt sunt 70, prajim oua. Drobeta Turnu Severin, 41 de grade! Genicon, frate, ai o invitatzie mare si total gratuita in congelatoru’ meu! Sau te lasi in Dunare la picioru’ podului lu’ Apollodor (din Damasc, nu pinguinu’) si te recuperz la piciorul aluia de la Giurgeni. Check it up, man, vorba lu’ tanti Teo Trandafir, fosta la ProTV. Ma rog, la ea suna ceva de genu’ „cegherap, man”. Engleza de orezarie, ca sa fiu politicos… Pe geam se aude un picamer (io stiu ca astia lucreaza noaptea, da’ acu’ e zi si e cam cald pt gustu’ meu) si unul din hiturile marelui meu tiz, de Vito: „nu te lassss”… Doamne, cat talent zace in omushoru’ asta… Da’ ma rog, eu ma intorc la ce-mi place mie:

Enjoy!

Responses

  1. „Umeda” e starea mea constanta in ultimele zile. Si nu te gindi la prostii, da? Doar la termometru! :p

  2. „Imi misc elegantu-mi hoit in bucatarie” – genial =)) =))

  3. Io m-am mutat la bunica-mea la tzara. Stau toata ziua in „soba” (care, contrar semnificatiei cotidiene, inseamna „camera” si e cel mai racoros loc din viata mea actuala) si seara ma duc la scaldat cu varu-miu pana cand nu mai vedem sa iesim din apa. Mi-am bulit genunchii incercand sa inot in apa relativ mica, da’ deh… it’s a life. Pe caldurile astea macar…


Lasă un răspuns

Categorii

