Publicat de: dudbuster | 01/08/2007

End of day…

E trecut de miezu’ noptzii si eu fac misto pe forum la MREinfo.com… Housil si cu mine facem glume pe seama lui KMan… Ai mei sunt inca la povesti in bucatarie, a fost ziua lui tata ieri… Nu stiu ce facetzi voi acum, dar eu am o stare de bine… Afara ploua si e FRIG! N-am crezut ca pot spune chestia asta, dar e efectiv frig… Oso si-a luxat clavicula, ma duc maine la Eforie, la spitalul unde se opereaza… Nu e nimic coerent in ceea ce scriu acum…

Noapte frumoasa va doresc.

Responses

  1. Ba, coerent e ca e frig la mare… Mwahahhahaha sadic! >:)


Lasă un răspuns

Categorii

