Publicat de: dudbuster | 04/08/2007

(Can’t You) Trip like I do?

Alaltaieri am primit un pachet de la Johnny Bravo cu mentziunea „asta e ce ai cerut, baga un test si zi-mi parerea ta”. Asta a zis, asta am facut. So, ieri mi-am cuplat buzunarele laterale de la rucsac pe yoke, am bagat un sac de dormit, poncho-ul, bivibag-ul, ceva apa si potol, cutzit, paracord si maruntzisuri si m-am carat la padure. Full loaded, „rucsacul” meu a tras la cantar 7 (şapte) kg.

A fost destul de interesant sa ma trezesc ca in 5 min ridicasem tabara (am intins poncho-ul intre doi copaci si l-am ancorat de pamant in partea din vant, am desfacut bivibag-ul si am bagat sacul de dormit in el), aprinsesem focul si faceam deja prima baie in Dunare… :DD

A fost o noapte frumoasa, am vazut stelele printre copaci, am stat cu castile iPod-ului la urechi pana dupa miezul noptzii, a tras si o ploitza, da’ m-am rasucit pe partea cealalta si am adormit la loc. Bivibag-ul fiind impermeabil, am avut o noapte curata si perfect uscata, vb reclamei.

Singurul inconvenient al plimbarii a fost faptul ca nu mi-au ajuns 2 litri de apa si ca tre’ sa-mi iau un filtru, in caz ca nu vreau sa car o tona dupa mine. Nu de alta, da’ ness-ul facut cu apa de Dunare, oricat de decantata si fiarta ar fi, are gust najpa.

Concluzii:

1. Tre’ sa-mi iau un filtru de apa, ceva care sa functzioneze cu apa curgatoare, plina de sedimente. De Katadyn Pocket nu stiu daca voi avea bani, da’ macar un Hiker trebuie. Altfel C-130 Hercules scrie pe mine, ca beau apa ca o camila.

2. Tre’ sa-mi iau ceva care sa semene a perna si sa nu ocupe mult loc. Poate au aia de la Snugpak ceva de genu’.

3. Imi trebuie un izopren sau mai bine o saltea auto-gonflabila. Cred ca-mi caut un Ortlieb, Thermarest-urile sunt nesimtzit de scumpe, dupa cum le vand aia de la MMSport.

PS. Discard images, melodia imi place.

Can’t you trip like I do?

Laid out on my back, I can’t sleep ‘cause I’m falling
Eyes in my teeth, I can’t see ‘cause I’m eating
Head full of noise, I can’t think ‘cause it’s crushing
Back on my feet, like a freight train I’m coming.

Responses

  1. Poll-ul nu e complet. Eu optez lejer pentru cort. 🙂

  2. Merge cort, merge pensiune de 1-2 margarete cu surplus de oameni ca sa iasa mai ieftin, merge orice.. da’ sa dorm singura in padure nu mi se pare prea tentant.


Lasă un răspuns

Categorii

