Publicat de: dudbuster | 15/08/2007

What the hell is wrong with me?

Ieri am auzit o chestie care m-a lasat masca. Poate nu ma trezisem bine, nu bausem suficienta cafea, da’ ceva s-a intamplat. Vorbeam cu doua amice din lista de mess care mi s-au plans ca nu si-o trag cu boyfrenzii ca sunt aia deprimatzi. Una din Timisoara, cealalta din Bucuresti, acelasi simptom. Momentan am ramas cu cana de cafea in aer si cu gura cascata. Cum pana mea sa zici la o femeie cu care itzi impartzi alea bune si alea rele si care are chef de tavaleala „nu te supara, sunt deprimat, n-am chef de sex”?

Ma rog, am inchis calculatorul si m-am dus sa-mi vad de treaba. Da’ gandu’ nu-mi dadea pace… Dupa-amiaza, transpirat, flamand si satul de crapat lemne, decid sa ma infig in miezu’ problemei. Mess – Oso, fratele meu mai mare. Ii expun chestia. Omu’ imi spune direct: „fratzie, tampenie mai mare n-am auzit!”. El are clavicula operata, ceva tije de sustzinere bagate in umar, bratzul lipit de corp in bandaj, prea multa miscare n-are cum sa faca, in plus, n-as vrea sa iau analgezicele pe care le inghite. „Bah frate, eu am pus fata deasupra, cu toate ca-s bandajat, si cu putzina grija am fost fericitzi amandoi!”.

Incep sa cred ce mi-a zis Sony acu’ doi ani. Incep sa cred ca omu’ ala avea mare dreptate cand a zis ca-s „obsedat sexual care fute tot ce misca” si ca ar trebui sa-mi cer iertare ca l-am injurat atunci. Pentru mine sexul are o mare importantza. E cel mai bun exercitziu de fitness si cel mai bun tratament psihiatric. Bate alcoolu’ la mare distantza. Cum pana lu’ Hector sa stai ca un bustean langa o femeie? Bun, ea are dreptul sa zica „bah, n-am chef, ma doare capul”, etc… Dar tu, ca barbat?

Consider sexul o componenta esentziala a unei relatzii pt simplul fapt ca e ceva normal, natural si firesc. Il consider o nevoie fiziologica, la fel ca aerul, apa sau hrana. Poate gresesc, dar e punctul meu de vedere. N-am refuzat niciodata o partida de sex. Pur si simplu, cand o femeie itzi spune „te vreau” si o placi, e o imbecilitate sa zici „nu”. Cu atat mai mult cu cat fata itzi e iubita, te-a ales pe tine din turma de purtatori de nadragi si te considera cea mai importanta persoana din viatza ei.

Poate am invatzat eu niste definitzii gresite la „masculinitate”, „mandrie”, „virilitate”… O fi fost dictzionarul ala a lu’ Breban defect, sau nu mi-au lasat ai mei dictzionaru’ corespunzator la vedere… Stau si ma gandesc la care-s placerile cele mai mari ale vietzii mele. Pai sa vedem:

1. Primul loc, premiantzi cu coronitza, la egalitate, sexul si outdoor-ul (in definitzia asta intra catzarat, bantuit prin paduri, etc.). Intotdeauna se completeaza, niciodata nu se exclud unul pe celalalt.

2. Rockul.

3. La mare distantza de primele, o masa buna. Nu atat copioasa, cat rafinata si variata.

Mentziuni: Alcoalele tari si de cea mai buna calitate.

Cum sa-i spun eu unei femei „sunt deprimat, n-am chef de sex”? Am tampit? Pai ala e cel mai bun tratament impotriva deprimarii! In cazul ala inseamna ca nu ma mai atrage si e cazul sa ne gasim fiecare pe altcineva… Cel putzin, asta imi spune logica mea…

Incep sa ma intreb ce-i in neregula cu mine? Eu de ce nu sunt deprimat, n-am angoase de-astea existentziale? Vad ca am un psihic ca o caramida, nu ma prea afecteaza nimic… Nu ma imbrac in roz sau bleu, nu-mi trag gel in par, nu-mi fac unghiile si umblu nebarbierit? Ii dau dreptate lui Doomy la ce scrie aici. Sunt chiar un anacronism, o ciudatzenie? Sau chiar sunt obsedat sexual?

Nu ca nu i-as fi apreciat inainte, dar incep sa-mi apreciez parintzii din ce in ce mai mult.

Responses

  1. Orice om are dreptul sa fie deprimat si sa nu faca ce nu are chef. Asa ca nu-i mai judeca prin prisma felului tau de-a fi si eventual da dovada de mai multa intelegere.

  2. Bah fata, EU de ce nu sunt? Asta ma intreb! De ce nu sunt si io ca toata lumea, deprimat, manelist, cu inima albastra, cu angoase existentziale? Mi-au extirpat creierul la nastere?

    De restu’ fatalailor… Sa fie cum vor ei. Oricum mi se rupe.

  3. Vezi tu ? Tocmai asta e treaba – unii is fatalai, altii barbati. Normal ca nu au pofta de sex…daca sunt fatalai =))

  4. Ce-mi plac discutiile astea intre barbati…:))
    Eu am alte nelamuriri, ramase de ceva timp pe creier.. De ce un el, nestresat si cu pofte permanent, o poate abandona pe ea, in mijlocul unei partide (a doua, a treia, ma rog, nu conteaza), cand ea e in plin chef, iar el e inca excitat, sub pretextul ca „e stors”??? Asta chiar ma depaseste si acum! Sau puteai auzi de la el cateodata, in plina noapte, chiar daca repet, nu se dadea in laturi de la sex, „sunt obosit..e tarziu..tre’ sa dorm si eu putin..”.. Dar, dupa cum se vede treaba, orice e posibil si in “lumea” voastra…

  5. „A doua, a treia, a n-a”… Nu zic ca e bine, da’ si omu’ (btw, si barbatu’ e tot om) are o rezistentza mai mare sau mai mica… Ce pot sa-tzi zic, daca nu-tzi face fatza, schimba-l!

    Da’ nu potzi sa zici ca te-a refuzat. Sau ca cine stie ce a facut in loc sa se joace cu tine.

  6. Scuze pt cacofonie. 🙂

  7. Recunosc… De-aia am si facut anumite precizari. Dar vroiam sa va reamintesc (naiba, probabil ati trecut candva prin ceva asemanator..) ca si pentru voi pot aparea situatii „ciudate” de multe ori…
    Tare faza cu „schimba-l”! Nu aveam de ce sa ma gandesc la asta neaparat, dar..bun de retinut pentru viitor! :))

  8. Mah fata, ca sa fac totul clar, AIA, barbatzii, au probleme. Nu fetele.

  9. dra poate amicele tale sunt nimfomane, iar prietenii lor nu mai fac fata….


Lasă un răspuns

Categorii

