Publicat de: dudbuster | 20/08/2007

MTV sucks. Big time!

(Asta e blog de test. Am schimbat switch-urile in retzea, n-am chef sa bag si patch cordurile in ele, da’ statzia de back-up am facut-o si verific internetu’ la mine la munca.)

Dezamagit profund de gusturile televizionistice ale Andreei (no offence, fata mea), am cautat joi seara pe ligheanu’ de satelit ce-l am in curte toate alternativele la rahatu’ de MTV. Asta e scos din lista de programe, de cand au scos cacatu’ ala de Beavis & Butthead, si n-are rost sa fie bagat din nou, cu ce cacaturi prezinta. („Celebrity Deathmatch” ring a bell?)

So, am gasit cateva posturi muzicale care merita atentzie. Printre ele, un post bulgaresc, City TV. Ma rog, muzica buna si variata. Cel mai mult la astia mi-a placut urmatorul videoclip, care m-a facut sa mi se umfle pieptu’ de mandrie patriotica… pana am cazut cu scaunul de ras.

Va rog sa urmaritzi videoclipul in intregime, pt a trage concluziile in cunostintza de cauza.

Responses

  1. Ai Mtv 2 si preferi bulgarii de mai sus? :))

  2. sfinte doamne, asta mi-a inveselit saptamana =))
    tipa e draguta, chelu’ e mortal, melodia e tradusa beton (nu ca as intelege ceva, nu ma intelege gresit), clipu’ e dulce. mai pe romaneste, as da orice sa am si io canalu’ ala :))
    cat despre mtv, multumesc zeilor ca am mai intalnit pe cineva care imi impartaseste dezgustul profund. 😀

  3. Eu credeam ca ai nostri i-au plagiat, dar vad in dreapta ca e cover facut de ai lor. Foarte tare. Cat despre MTV nujtu ce sa zic, mai baga weekenduri cu rock uneori. Muzica buna o ascult pe pc si la tv pe vh1…chiar…ar mai trebui sa deschide televizoru =)) Nu prea il mai bag in seama 😛

  4. :)) criminal! acum intrebare ei au copiat de la noi sau si noi si ei am copiat din alta parte? totusi parca vocile lor nu m-au zgariat la timpan ca vocile romanasilor, cat despre versuri nici nu vreau sa le stiu traducerea (sa nu imi strice impresia buna) :))
    mtv sucks big time, la fel si restul posturilor tv cu mici scapari discovery, insa daca tot e sa ne dam in canale de muzica eu prefer viva (asta daca mai e cum o stiam).

  5. Asa tata, scriu si eu de un fenomen de pe mtv pe blog, si gata! – gusturile televizionistice! :))) De parca toata ziua as sta cu nasu’ in MTV. Si ca sa ne intelegem, eu nu urmaresc si n-am urmarit niciodata canale de muzica. Nu ma intereseaza videoclipurile. Punct 😀

  6. Ba, inca o chestie (dupa ce am vazut videoclipu): de ce nu putem pur si simplu rade de ai nostri (ca nu sunt deloc mai prejos la capitolul prostie, rodocol, etc.), transmisi pe-al nostru MTV, si tre sa cautam canale bulgaresti? Unde mai pui ca bulgaroaica e chiar draguta (in comparatie cu Adam)…

    P.S. Nu stiu cu ce e postul tau superior postului meu despre gagica-barbat…
    P.S.1. Pe la jumatatea melodiei m-am prins si eu dupa ce au facut astia cover :/

  7. Bah fata, am zis si io ca asta bulgareasca ii mai faina decat aia originala. Si am cautat pur si simplu toate canalele de la mine de pe lighean.


Lasă un răspuns

Categorii

